Hoppa! - Reisverslag uit Mosman, Australië van Renate Berg - WaarBenJij.nu Hoppa! - Reisverslag uit Mosman, Australië van Renate Berg - WaarBenJij.nu

Hoppa!

Blijf op de hoogte en volg Renate

12 December 2012 | Australië, Mosman

Alles gaat z'n gangetje: werk, koffie en strand.

  • 12 December 2012 - 13:26

    Mams:

    Hè,is dit een vergissing?
    Lekker kort,dat zijn we niet gewend!
    Vrijdag skypen? Dan praten we weer gezellig bij ;-)
    Geniet van je werk,koffie en strand.
    En ga maar vast aftellen,want wij.komen er bijna aan!!
    Liefs en een dikke knuffel van ons. Xx

  • 12 December 2012 - 13:34

    Leendert:

    Hoppa! To the point!

  • 12 December 2012 - 13:50

    Patrick:

    Kan het misschien nog korter of ben je ziek ofzo?
    Dit gaat niet goed natuurlijk.

    Kus je liefste broer(Natuurlijk)

  • 12 December 2012 - 14:34

    Danielle:

    Hallo??:P Wat is dit? Ik denk ik ga er lekker voor zitten op school! Krijg ik dit!:)

    Goed verhaal, lekker kort!

    Liefs, je zusje

  • 12 December 2012 - 21:51

    Tineke:

    Ha die lieve Renate,

    Nou ik sluit me aan bij de rest en dacht: ik zit ff lekker achter het laptopje....weet je wat ik lees weer eens een nieuw verhaal van ...
    Tja en nu kan je natturlijk de volgende keer niet anders dan je persoonlijk record qua hoeveelheid tekst verbreken, dan ga ik er echt weer voor zitten hoor!!!
    Het blijft namelijk leuk om te lezen wat je allemaal doet, enne....ik neem mijn petje voor je af!! Echt super gaaf!!

    Blijf genieten!! En veel plezier als je je paps en mams weer eens een echte hug kan geven en ze heel veel moois kan laten zien.

    Lieve groet Marinus, Tineke en onze "schatten"

  • 13 December 2012 - 20:06

    Denise:

    Zo deze heb ik he-le-maal gelezen. Dat red ik vaak niet bij die andere.
    Hihi. Xxxjes voor mijn vriendinnetje die al OVER de helft is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mosman

Renate

Actief sinds 26 Juli 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 26399

Voorgaande reizen:

24 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

Annely en Renate gaan rechtdoor

06 September 2012 - 29 Maart 2013

overwinteren DOWN UNDER.

Landen bezocht: